Pages

Powered By Blogger

Tuesday 5 February 2013

2013 weh...

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua...

Last aku duk menggodek kat sini may 2012... tup tap tup tap... dah tahun 2013... adeh... sibuk yang melanda, tak sempat nak berkongsi apa2 ngan kawan-kawan kat sini...
Tahun 2012, banyak kenangan  pahit manis yang berlaku... tapi aku akan simpan ia sebagai kenangan yang boleh dijadikan tauladan nanti... korang pun mesti ader kan...

Tahun 2013, azam aku nak kerjakan Umrah.. tapi satu berita yang agak sedih sampai ke pengetahuanku... Tahun ini pihak Arab Saudi tidak akan mengeluarkan visa pada wanita di bawah 45 tahun yang tidak membawa mahram bersama.. maksudnya.. tiada lagi tumpang mahram... Ya Allah, walaupun sedih, sayu rasa.. tapi aku yakin, pasyti ada hikmah di sebalik ini Ya Allah... apapun, aku masih mengharap akan diberi kelonggaran seperti tahun-tahun lepas. Terimalah aku sebagai tetamuMU Ya Allah.

No comments:

Post a Comment